![]() |
|
Wachtwoord vergeten? | |||||||
| Nieuws & Actualiteiten | Islam & Ik | TheeLounge | Islamic Ipod | Vraag & Antwoord | Huwelijk & Islam | Verhalenrubriek |
| Ziekte & Geneeskunde Alles wat te maken heeft met zaken waarin Sihr, het boze oog en andere lichamelijke of geestelijke ziektes voorkomen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Surah Al Noor 35-38
|
Scheld jij hierna nog met kanker? [NIET GESCHIKT VOOR GEVOELIGE KIJKERS]
Bismilaahir-Rahmaanir-Raheem,
Assalaamoe 'alaaykoem wa Rahmatoelah wa Barakatoe, Dagelijks hoor ik om mij heen en zie ik om mij heen dat er veel wordt gespot over de ziekte kanker. Kanker is een hele erge ziekte, waar aan je dood kunt gaan. Waar ik mij hierop wil richten, zijn vooral de mensen die spotten over de ziekte kanker. Telkens als JIJ kankerkind, kankerpc, kankerkind, kankermooi of kankerveel zegt, heb JIJ het over de onderstaande plaatjes en ziekte. JIJ spot over deze voorbeelden hieronder. Kijk aub hoeveel pijn en hoeveel moeite er door hun heengaan. Denk aub na en ik hoop dat jullie of jij er wat aan doet. En onthoud, de ziekte kanker kan helaas dodelijk zijn en tot een zware dood lijden! Niet doorscrollen als je een gevoelige kijker bent. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ansaar's VIP lid
|
Re: Scheld jij hierna nog met kanker? [NIET GESCHIKT VOOR GEVOELIGE KIJKERS]
Miskien.
Moge Allah hun genezen amin. Goede topic djazakAllahoe Ghairan |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Surah Al Noor 35-38
|
Re: Scheld jij hierna nog met kanker? [NIET GESCHIKT VOOR GEVOELIGE KIJKERS]
Ameen op je mooie dua zussie
Wa djazakie Allahou ghairan |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De hebzucht van de Blairs maakt ze geschikt voor kapitalistische massamoorden | Hatert | Nieuws & Actualiteiten | 0 | 26 oktober 2010 10:46 |
| Bos: Balkenende niet geschikt als premier | Merve | Nieuws & Actualiteiten | 0 | 5 mei 2010 09:26 |
| Sommige mensen zijn niet geschikt voor een pgb’ | ElMaghribi | Nieuws & Actualiteiten | 0 | 1 april 2009 22:46 |
| Kanker: Straf voor de kuffar? | Fadoua_lillah | Vraag & Antwoord | 11 | 15 november 2008 21:32 |
| Snackende moslim zorgt voor boze kijkers | Brother | Nieuws & Actualiteiten | 1 | 5 oktober 2008 19:07 |