![]() |
|
Wachtwoord vergeten? | |||||||
| Nieuws & Actualiteiten | Islam & Ik | TheeLounge | Islamic Ipod | Vraag & Antwoord | Huwelijk & Islam | Verhalenrubriek |
| TheeLounge De gezelligste hoek v/h Ansaar. Hier kun je een eind weg chit-chatten over alles en nog wat. Geen geflirt, geen dating, geen prive zaken. Laten we het wel netjes houden a.u.b. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Turkse Moslima
![]() |
Besparen op telefoonrekening
Assalamou alaikoum wa Ra7matouAllahi wa barakatouh,
Beste broeders en zusters, Dit probleem kent iedereen wel: over je minutenbundel heen, over je smsbundel heen met als gevolg: een hoge telefoonrekening. Ik heb daar vaak last van. En echt, als je een nieuwe abonnement wil uitzoeken, yalatif je ziet door de bomen het bos niet meer. Is het per seconde afrekenen of per minuut? Maar alhamdoulillah ben ik een site tegengekomen die mij (en velen anderen) heeft geholpen. de site heet: Het goedkoopste gsm abonnement bij jouw belgedrag - DeLaagsteRekening.nl. Het is sub7anAllah heel makkelijk. Je logt in met je T-mobile, Vodafone, KPN, HI, Telfort of Ben account. Op de site is er een soort tool die vervolgens jouw rekeningen checkt. Het mooie hieraan is dat je privacy niet geschonden wordt. Die tool mag jouw naam, adres, rekeningnummer etc. niet opslaan ofzo. Dat is wettelijk verboden. Die tool analyseert dus jouw rekeningen op het aantal belminuten en smsjes. Op basis van jouw rekeningen wordt jouw gemiddelde bel- en smsgedrag bepaald. Zo kan je zien wat jij nou echt belt en smst. Maar nu komt het allermooiste: na het analyseren komt de site gelijk met suggesties van andere abonnementen die (op basis van jouw bel/smsgedrag) bij jou passen. Je kan tegelijkertijd zien hoeveel je per bespaart als je een bepaald abonnement uitkiest. Een broeder was er achter gekomen dat hij 389 euro per jaar kan besparen (dat is gelijk aan bijna 1 maand huur, of 8 weken boodschappen doen!!). Als je een abonnement gevonden hebt die bij je past (laten we zeggen T-Mobile Relax 300), dan kan je daarop klikken en wordt je gelijk doorverwezen naar de site van T-Mobile. Op de T-Mobile site zie je dan bovenaan op je scherm een soort balk met daarin het abonnement dat je hebt uitgekozen op DeLaagsteRekening. Zo kan je dus nog goed checken of de prijs klopt bijv. Je kan ook een account aanmaken bij hen (dat heb ik ook gedaan). Dan kan je o.a. een reminder instellen die je eraan herinnert als je contract binnenkort afloopt. Je kan ook een toestel uitzoeken. Ik heb een sim-only dus voor mij hoefde het niet. Je kan kiezen uit veel nieuwe toestellen (allemaal lijkt het). Mohim de site is best wel uitgebreid. Ik vind hem persoonlijk beter dan bijv. Bellen.com of gsmweb.nl (die is echt onoverzichtelijk). Ik wilde dit graag met jullie delen aangezien er niks goedkoper wordt. Ya3ni, we krijgen steeds hogere rekeningen, de huur stijgt, collegegeld stijgt ook, we krijgen kinderen etc etc. De site heeft ook een blog waar regelmatig nieuws op komt over providers, telefoons etc. |
|
Ik ben Moslima; geen hater, rascist, terrorist, extremist of homofoob. Alhamdulilah Heb de kracht om te accepteren wat je niet kan veranderen, De moed om te veranderen wat je wel kan veranderen, En de wijsheid om het onderscheid daarin te zien. ONLY GOD CAN JUDGE ME, NOBODY ELSE, ALL Y'ALL OTHER .........., GET OUT MY BUSSINESS! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Happily Engaged(L)
![]() |
Re: Besparen op telefoonrekening
hey das handig!! djaazak allah oe ghayren voor het plaatsen!
Wat ik zelf nu gwn doe is mijn abbo gwn gebruiken als het egt noodzakelijk is en daarnaast heb ik een lyca simkaartje waar ik wel gwn altijd mee bel. |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dikke telefoonrekening! | Abu_Ray7aan | TheeLounge | 17 | 1 januari 2010 23:35 |
| Moskeeën besparen samenleving 150 miljoen | ElMaghribi | Nieuws & Actualiteiten | 0 | 20 maart 2009 15:19 |
| Moskeeën besparen samenleving 150 miljoen. | Ummu Sayf | Nieuws & Actualiteiten | 0 | 19 maart 2009 10:39 |