![]() |
|
|
Wachtwoord vergeten? | |||||||
| Nieuws & Actualiteiten | Islam & Ik | TheeLounge | Islamic Ipod | Vraag & Antwoord | Huwelijk & Islam | Verhalenrubriek |
| Business & Studie Interesse in een Islamstudie? Kom je er niet uit met je opdrachten? Of wil je meer weten over je zakelijke en persoonlijke mogelijkheden? Dan is dit de plaats waar je moet zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Error
|
Shaykh Moqadmi?
Salaam alaykum wa Rahmatullaah,
Sinds kort worden er in moskee al Islam in Den Haag af en toe lezingen gegeven door ene shaykh Moqadmi. De lezingen worden druk bezocht, maar vreemd genoeg weet (bijna) niemand van wie hij nou eigenlijk kennis aanneemt. Iets wat absoluut niet volgens de Sunnah is. Na een tijdje zoeken op Google ben ik niet verder gekomen dan de volgende gegevens: - Dhr. Moqadmi heeft gestudeerd in Cairo en Engeland (er staat niet bij wat voor studies dat waren, en of het überhaupt met Islaam te maken had) - Dhr. Moqadmi is doctorandus (in??) - Op *********** word gezegd dat hij o.a. Berbers spreekt - Hij was voorzitter van de raad van toezicht op Bilaa Riba (het inmiddels mislukte project voor halal hypotheken in NL) - Hij heeft in Lochem stichting al Islah opgericht om jongeren te leren over Islaam. Kan iemand mij meer informatie geven over deze onbekende shaykh? Dan weet ik of ik naar zijn lezingen kan gaan insha'Allah. Wasalaam. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Al Hayat Atayyibah
![]() |
Re: Shaykh Moqadmi?
Wa alaikoum salaam,
Sheikh Said Al Moqademi gaf vroeger les op de ma3had in Den Haag. Wat wil je eigenlijk weten van hem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Error
|
Ik zou willen weten wat hij heeft gestudeerd,
waar hij dat gestudeerd heeft (instituut en plaats), en wie zijn leraren waren. Maar gair insha'Allah, ik laat mijn man het wel aan hem vragen de volgende keer dat shaykh al Moqadmi in moskee al Islam is. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Al Hayat Atayyibah
![]() |
Citaat:
Het is naar mijn weten een goede sheikh van Ahl as soenna wa al jama3aah. Qua manhaj/madhab zal hij niet veel verschillen van Sheikh El Bekalli en zijn collega Sheikh Al Fadlaoui. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Non-Actief
|
Naar jouw weten broeder, ik Weet dat hij een tabliegie is met een islah instituut in lochem, dat zegt genoeg, en ik ken aantal van die studentjes die daar hebben gezeten.
Het feit dat hij tabliegie is is genoeg om te weten dat hij NIET van AHle Sunnah is.
www.sh-yahia.net www.alfawzan.ws www.fatwa1.com/anti-erhab قال الإمام مقبل –رحمه الله-: ما نصر الله دعوة أهل السنة في اليمن إلا بفضل الله ثم بأمرين: الأول: التمـيُّـز . الثاني: الجرح والتعديل. التبيين لبعض الخير في جهاد الكافرين والزنادقة المعتدين |
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|