ANSAAR-Forum

Ga terug   ANSAAR-Forum > Islamitische Bewustzijn & Kennis > Gezondheid, Ziekte & Geneeskunde

Gezondheid, Ziekte & Geneeskunde Alles wat te maken heeft met lichamelijke of geestelijke ziektes waaronder zaken als magie, het boze oog en andere levensgevaarlijke aandoeningen. Bespreek hier de symptomen, deel je ervaringen en vraag elkaar om smeekbedes.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 26 april 2010, 14:37   #1
Komt net kijken

amiena's schermafbeelding

Geslacht: Vrouw
amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden
help!! weet iemand kruiden tegen kanker?

assalamoe 3alaikoem.....

ik ben op zoek of iemand weet of er kruiden bestaan tegen kanker,of om de versnelling van tumoren tegen te gaan.

mijn dierbare moeder is ziek,ze is opgegeven door artsen in het ziekenhuis.

ze geven haar niet veel meer,ik kan hier niet mee leven,ik wil weten of iemand mij kan helpen...

hamdoelilah,maar ik zie mijn moeder langzamerhand weg kwijnen,snik snik.....
amiena is offline  
Digg this Post!Bookmark Post in Technorati
Met citaat reageren
Oud 26 april 2010, 14:40   #2
Komt net kijken

amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden amiena [Rang: 4] Wordt graag naar geluisterd door ANSAAR-Leden
Re: help!! weet iemand kruiden tegen kanker?

assalamoe 3alikoem...

ik wil ook weten of iemand anders op deze forum ook dit heeft meegemaakt van dichtbij. hoe ben je er mee omgegaan,en hoe ging jij met ziekte en verlies om?

ik heb het heel moeilijk nu,vind het een opgave om zelfs mijn huishouden te doen,mijn moeder is mijn schat,en een leven zonder haar kan ik me niet voorstellen...
ik word gek denk ik....
amiena is offline  
Met citaat reageren
Oud 26 april 2010, 22:02   #3
فعلم أنه لَا إِلَهَ إِلَّا الله

MuslimBoy.4ever's schermafbeelding

Geslacht: Man
Moslim: Ja
Locatie: Ik kom van Allah en tot Hem keer ik terug, Bidni Allah!
MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden MuslimBoy.4ever [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden

Assalaamou Alaikoum ukhti

Het enigste wat ik altijd gehoord heb is dat je honing moet drinken. Dit helpt echt tegen kanker Wallahu A3lam
MuslimBoy.4ever is offline  
Met citaat reageren
Oud 27 april 2010, 08:26   #4
Komt net kijken

Umm 'Uthmaan's schermafbeelding

Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden

Salaam alaikoem,

Moge Allaah jullie bijstaan en je moeder doen genezen.

Wat ik heb gehoord is dat Bars Tamm ofzo iets goed helpt. Volgens mij is dat iets als knoflook. Knoflook schijnt ook te helpen.
Je kunt het in marokko kopen.
Volgens mij kent mijn schoonmoeder iemand die dat heeft. Ze wonen in Rotterdam.

Was salaam

Laatst gewijzigd door Umm 'Uthmaan; 27 april 2010 om 08:28
Umm 'Uthmaan is offline  
Met citaat reageren
Oud 27 april 2010, 11:02   #5
Ansaar lid

Merve's schermafbeelding

Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden Merve [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden

Assalaam alaikum.
Ik zou het echt niet weten, lieverd.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en moge Allah swt het draaglijk voor jullie maken.
Wa alaikum salaam.
Oud 27 april 2010, 12:25   #6
Komt net kijken

assalamoe 3alaikoem...

bedankt allemaal voor jullie reacties....

moge allah jullie hiervoor belonen insha allah.....

het is inderdaad een zware tijd voor mij. maar hamdoelilah. ik wens mijn moeder zo min mogelijk pijn insha allah.
dit soort kanker dat ziju heeft is volgens de artsen heel agressief en pijnlijk.
het is moeilijk voor mij om toe te zien hoe mijn moeder pijn lijdt.
maar ja...gafoeroe doenoeb inshallah voor haar.
thanks allemaal...
amiena is offline  
Met citaat reageren
Oud 27 april 2010, 21:18   #7
Komt net kijken

lella_toema [Rang: 0] Is neutraal, wordt niet minacht, maar ook niet bewonderd

SoebahAllah sis, mn nicht is vorig jaar zomer aan kanker over leden Allah yer7am ha. Toen ik je verhaal las, ging er weer wat van binnen branden. ik weet precies wat je bedoelt. Das een ziekte wat je niemand gunt en zeker niet je bloed eigen moeder

Maar Zus vertrouw op Allah en probeer veel dua's te doen en ruqia voor je moeder. En niet te vergeten het schijnt dat habbat eswda(black seed) de uitzaaiing vertraagd en na lange tijd de tumor daadwerkelijk vernietigt. Het is zelfs wetenschappelijk bewezen, de medicijnen van kanker patienten bevatten zelfs stoffen van habbat sawda.
Maar goed, ik raad je aan om wat honing en habbat sawda (black seed) met elkaar te mengen . Geef daarvan elke dag aan je moeder een paar lepels(op een lege maag vooral doen). En smeer je moeder dagelijks in met blackseed olie, tijdens de ruqia.Probeer dit zo vaak mogelijk te herhalen.
Als jij dit verricht met een zuivere intentie en vertrouwend op Allah, Dan komt het inshallah goed en zal je moeder genezen BIIDENIELLAH!

Ik wens je veel sterkte toe en ik zal je ma vooral niet vergeten in mijn dua's.

Laatst gewijzigd door lella_toema; 28 april 2010 om 20:15
lella_toema is offline  
Met citaat reageren
Oud 27 april 2010, 21:21   #8
Komt net kijken

Abu Hurairah heeft overgeleverd dat de Profeet zei: "Gebruik dit zwarte zaad regelmatig omdat het een geneesmiddel voor elke ziekte bevat, behalve voor de dood".

(Hadith sahih al-Bukhari).

Dit zaad staat ook bekend als "het gezegende zaad" (Habbat-ul Baraka).

De olie die uit dit zaad gehaald wordt voor vele ziekten gebruikt
lella_toema is offline  
Met citaat reageren
Oud 27 april 2010, 21:23   #9
Komt net kijken

In de Qoran staat over honing:
"Er komt uit hun buik een vloeistof (honing) van verschillende tinten voort
waarin genezing is voor de mens.
Voorzeker, daarin is een teken voor een volk dat nadenkt".
In een hadith kunnen we lezen:
"Een man kwam naar de Profeet en zei:
"Mijn broeder heeft enige buikklachten".
De Profeet zei tegen hem:
"Laat hem honing drinken".
De man kwam de volgende dag terug en zei: " Ik liet hem honing nemen en het hielp niet." Allahs Boodschapper gaf hem hetzelfde advies voor twee of drie keer en de man bleef terugkomen met hetzelfde antwoord. Na de derde of vierde keer toen zei Allahs Boodschapper : "Allah sprak de waarheid en jouw broeders buik liegt".
(Overgeleverd door Abu Sa'id al-Khidri, hadith sahih al-Bukhari en Muslim).
Ibn al-Qayyim legt uit dat de broeder waar in deze hadith over gesproken wordt buikklachten had, als gevolg van regelmatig overdadig eten.
lella_toema is offline  
Met citaat reageren
Oud 28 april 2010, 23:02   #10
Komt net kijken

assalamoe 3alaikoem...

dank je wel lella toema voor je reacties.
moge allah je hiervoor belonen met jennat el firdauz el a3la insha allah...

het is heel moeilijk inderdaad. de dokter heeft gezegd dat ze ongeveer nog drie maanden heeft..allahoe a3lam.
maar wij (mijn broers en zussen) hebben haar hier niks over verteld. ze weet ook niet dat ze kanker heeft.
we zijn bang dat ze dan gaat opgeven of zo,en dat is dan geen prettige einde...

ze heeft pijn en nu weten we niet wat we moeten doen.
we doen heel veel dua en sadaqa. inshallah vertraagd de groei van de tumoren in haar buik.
we waren ook bezig om een kruiden geleerde el hashimi te bellen,om voor haar kruiden te proberen.

maar als we zo lezen dat sommige mensen zeggen dat hij eigenlijk een bedrieger is,hebben we wel gas terug genomen.
we willen natuurlijk dat ze beter wordt en niet zieker.
uit verhalen over andere mensen die door hem geholpen zijn kon ik dat opmaken...

maar ja dan denk ik,mijn moedertje is toch opgegeven,door haar artsen,en niks rest ons nog.
en allah geeft niemand op,alleen HIJ kan ons nu helpen.

ik ga morgen gelijk hebbat sawda halen van een moskee bij mij in hier,wel in drankvorm,of dat ook goed is wilde ik vragen????

en honing geven we ook nu.

maar mijn moeder begint nu door te krijgen dat ze echt ziek is,en ze stelt ons ook van die vragen. het is moeilijk om tegen haar te liegen,maar voor haar bestwil doen we dat.
mijn moeder is in dat opzicht zwak,en als ze weet dat ze ongeneeslijk ziek is ben ik bang dat ze helemaal achteruit gaat en ook echt goed depressief wordt.
dus we hebben als gezin samen besloten om haar niks te vertellen en zo veel mogelijk voor haar te doen, en elke dag van haar genieten,zolang ze nog kan lopen en een beetje eten en de doktoren er niet zo op zitten te hameren dat we het haar moeten vertellen. maar hoe kan je iemand nou vertellen van je hebt niet meer zo veel te leven.

we willen haar net zo beschermen als zij ons heeft beschermt in onze levens.

ik wil er niet aan denken wanner mijn lieve moedertje er niet meer zal zijn.

zij is mijn steun en toeverlaat. als ik pijn heb,verzacht zij het door haar goede zorge, en als ik het even niet meer zie zitten,hoef ik haar maar te bellen dan is alle zorg als sneeuw voor de zon verdwenen.

mijn lieve mamma.

maar ja ik weet dat we niet eeuwig zullen leven,maar het doet wel pijn, elhamdoellilah.
misschien ben ik wel zwak,maar ik heb zo een verdriet als ik naar haar kijk,ik weet koeloe nafsin daikatoe elmawt,maar ben zo zwak de laatste dagen.
slaap slecht,eet slecht.
ik vind het moeilijk om soms voor mijn kinderen te koken en mijn man bij te staan bij zijn ziekte.

maar ja elhamdoelilah...

MIJN ALLERLIEFTSE MOEDER
JIJ BENT ALLES VOOR MIJ
ZONDER JOU HOEFT DE ZON NIET TE SCHIJNEN
ZONDER JOU IS NIETS MEER HETZELFDE

LIEVE MAMMA
IK HOU ZOVEEL VAN JOU
ALLAH, GEEF MIJ DE KRACHT OM MIJN MOEDER LOS TE LATEN
EN NEEMT U HAAR ZIEL ZO ZACHT MOGELIJK TOT U
ZO ZACHT ALS ZIJ VOOR HAAR KINDEREN WAS
EN LAAT HAAR EL JENNAT EL FIRDAUZ EL A3LA BETREDEN INSHA ALLAH, YA RABBI EL 3ALAMIEN

LIEVE MAMMA
ALS IK NAAR JOU KIJK
WIL IK NIET DENKEN AAN HET MOMENT DAT MIJN OGEN JE GAAN ZOEKEN EN JIJ ER NIET MEER ZAL ZIJN OM NAAR TE KIJKEN
ALS IK JOU KUS, RAAK OF WANNEER IK MET JOU LACH,
DAN DOET DAT EEN BEETJE PIJN.
WANT IK WEET DAT DAT BINNENKORT SLECHTS HERINNERINGEN
ZULLEN BLIJVEN
DAAROM KOESTER IK ELK MOMENT MET JOU

MIJN LIEVE MAMMA
IK BEN VAN JOU VOORTGEKOMEN
IK ZAL JE VOOR ALTIJD IN MIJN HART DRAGEN
NET ZOALS JIJ MIJ IN JOUW BUIK HEBT GEDRAGEN

MIJN ALLER ALLER ALLERLIEFTSE MAMMA.
IK HOU ZO VEEL VAN JOU...............................

Laatst gewijzigd door amiena; 28 april 2010 om 23:05
amiena is offline  
Met citaat reageren
Oud 29 april 2010, 21:12   #11
Komt net kijken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amiena Bekijk bericht
assalamoe 3alaikoem...

het is heel moeilijk inderdaad. de dokter heeft gezegd dat ze ongeveer nog drie maanden heeft..allahoe a3lam.
maar wij (mijn broers en zussen) hebben haar hier niks over verteld. ze weet ook niet dat ze kanker heeft.

we doen heel veel dua en sadaqa. inshallah vertraagd de groei van de tumoren in haar buik.
we waren ook bezig om een kruiden geleerde el hashimi te bellen,om voor haar kruiden te proberen.

maar als we zo lezen dat sommige mensen zeggen dat hij eigenlijk een bedrieger is,hebben we wel gas terug genomen.
uit verhalen over andere mensen die door hem geholpen zijn kon ik dat opmaken...

maar ja dan denk ik,mijn moedertje is toch opgegeven,door haar artsen,en niks rest ons nog.

ik ga morgen gelijk hebbat sawda halen van een moskee bij mij in hier,wel in drankvorm,of dat ook goed is wilde ik vragen????

maar mijn moeder begint nu door te krijgen dat ze echt ziek is,en ze stelt ons ook van die vragen. het is moeilijk om tegen haar te liegen,maar voor haar bestwil doen we dat.
mijn moeder is in dat opzicht zwak,en als ze weet dat ze ongeneeslijk ziek is ben ik bang dat ze helemaal achteruit gaat en ook echt goed depressief wordt.
dus we hebben als gezin samen besloten om haar niks te vertellen en zo veel mogelijk voor haar te doen, en elke dag van haar genieten,zolang ze nog kan lopen en een beetje eten en de doktoren er niet zo op zitten te hameren dat we het haar moeten vertellen. maar hoe kan je iemand nou vertellen van je hebt niet meer zo veel te leven.

zij is mijn steun en toeverlaat. als ik pijn heb,verzacht zij het door haar goede zorge, en als ik het even niet meer zie zitten,hoef ik haar maar te bellen dan is alle zorg als sneeuw voor de zon verdwenen.

mijn lieve mamma.

maar ja ik weet dat we niet eeuwig zullen leven,maar het doet wel pijn, elhamdoellilah.
misschien ben ik wel zwak,maar ik heb zo een verdriet als ik naar haar kijk,ik weet koeloe nafsin daikatoe elmawt,maar ben zo zwak de laatste dagen.
slaap slecht,eet slecht.
ik vind het moeilijk om soms voor mijn kinderen te koken en mijn man bij te staan bij zijn ziekte.

maar ja elhamdoelilah...

MIJN ALLERLIEFTSE MOEDER
JIJ BENT ALLES VOOR MIJ

LIEVE MAMMA
IK HOU ZOVEEL VAN JOU
EN LAAT HAAR EL JENNAT EL FIRDAUZ EL A3LA BETREDEN INSHA ALLAH, YA RABBI EL 3ALAMIEN

LIEVE MAMMA
ALS IK NAAR JOU KIJK
WIL IK NIET DENKEN AAN HET MOMENT DAT MIJN OGEN JE GAAN ZOEKEN EN JIJ ER NIET MEER ZAL ZIJN OM NAAR TE KIJKEN
ZULLEN BLIJVEN

MIJN LIEVE MAMMA

Jeetje door je woorden weet je me echt te raken. Amien Amien!

Wat betreft je vraag: Habbat aswda in olie is ook goed
lella_toema is offline  
Met citaat reageren
Oud 30 april 2010, 11:07   #12
Ansaar lid

moslima1977's schermafbeelding

Moslim: Ja
moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden moslima1977 [Rang: -6] Wordt verafschuwt door ANSAAR-Leden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amiena Bekijk bericht
assalamoe 3alaikoem...

mijn lieve mamma.

slaap slecht,eet slecht.

maar ja elhamdoelilah...

MIJN ALLERLIEFTSE MOEDER
JIJ BENT ALLES VOOR MIJ

LIEVE MAMMA
IK HOU ZOVEEL VAN JOU

LIEVE MAMMA
ALS IK NAAR JOU KIJK
ZULLEN BLIJVEN

MIJN LIEVE MAMMA

salaamou3aleikom warehmatolahi beste zuster ik wens jou heeeeel veel sabr ik heb het ook meegemaakt met mijn vader ik zag hem leiden en leiden en leiden gedurend 8jaar het was heeeel moilijk zeker als het gaat over u ouders beste zuster het is heel moilijk het is nu 4jaar dat mijn vader overleden is lahrehmo maar ik heb nog altijd veel pijn als ik soms mensen zie met hun vader of als ik paseer langs waar mijn vader woonde dan komt alle herinering naar boven ik heb het heel veel dat ik zijn fotos pak en begint te roepen en schrewen omdat ik hem mis beste zuster ik raad u zeker aan om zoveel goed dingens te doen voor u moeder haar bijstaan veel sadaqa voor haar doen veel dou3a zweet voor haar beste zuster want waneer u moeder er niet meer is dan is zij voor eewig weg laat haar niet alleen profiteert zo veel moglijk van de tijd met u moeder weet je beste zuster ik heb mijn vader heeel veel gesteunt was overal met hem gaf hem geld pakte hem naar ziekenhuis hij is verlamt gewoorden ik zweet van moeheid en ik heb volgehouden tot zijn laatste adem mijn vader dronk elke morgend haba sawda met honing . ik wens jou heel veel sterkt en saber en moge allah swt jou moeder laten genezen inchahelah
moslima1977 is offline  
Met citaat reageren
Oud 30 april 2010, 13:37   #13
Komt net kijken

Umm 'Uthmaan's schermafbeelding

Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden Umm 'Uthmaan [Rang: 2] Wordt gewaardeerd door ANSAAR-Leden

Laa ilaaha illa Allaah! Laa ilaaha illa Allaah! Laa ilaaha illa Allaah!
Umm 'Uthmaan is offline  
Met citaat reageren
Oud 30 april 2010, 14:10   #14
Komt net kijken

sammietammie [Rang: 0] Is neutraal, wordt niet minacht, maar ook niet bewonderd

salaamo alaikom, moge Allah je moeder genezen..
Er zijn mensen van kanker genezen door zich te wassen met water waarover de koran is gereciteerd en zich ermee te wassen.
Als ik een stuk daarover vind zal ik het platsen inshaa Allah.
sammietammie is offline  
Met citaat reageren
Oud 30 april 2010, 19:54   #15
Ansaar lid

noor22's schermafbeelding

noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden noor22 [Rang: 6] Wordt zeel veel gerespecteerd door ANSAAR-Leden

Salaamou alaikoem Amiena: je verhaal heeft me echt geraakt, vooral omdat het om je moeder gaat. Ik weet hoeveel moeders waard zijn in ons leven..

Ik wens je veel sterkte en vooral sbar. Het zijn beproevingen van Allah soubana wa ta'ala, niemand zal in deze wereld verblijven.

Doe veel dua voor je moeder, opdat ze inchaAllah zal genezen met de Wil van Allah soubhana wa ta'ala..

Ik denk aan je. Dikke kus van je zuster..
noor22 is offline  
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten